MI NIETO
Os
presento a mi nieto: se llama Cody y tiene 3 años y medio. Con un excelente "pedigrí"... como no podía ser de otra manera.
«Un yo no vale mucho, pero ningún yo es una isla; cada uno existe en una red de relaciones que ahora es más compleja y móvil que nunca» (Jean-François Lyotard, nacido el 10 de agosto de 1924 para buscar la conexión que existe entre las islas que somos tod@s)
Hoy hubiese cumplido 81 años pero se quedó en 79. Tuvo un éxito sonado en sus canciones -la del vídeo- y a partir de ahí siempre aparecía la palabra "baby" en todas ellas.
Sigues el meu “baby”
La Laia esperava impacient a la cantonada del carrer. El cor li bategava fort, com si volgués sortir-li del pit. En Pau havia promès que vindria. Els segons semblaven hores. De sobte, el va veure aparèixer a l'altra banda. Els seus ulls es van trobar i el temps es va aturar. Ell va córrer cap a ella, ignorant els cotxes que passaven. Quan es van abraçar, el món sencer va desaparèixer. No hi havia res més que ells dos, les seves mans entrellaçades i la promesa d'un amor etern. La Laia va somriure, sabent que aquell moment màgic duraria per sempre en el seu cor.
No hay comentarios:
Publicar un comentario